Thailand baby!!

4 september 2014 - Utrecht, Nederland

Jawel, jawel... het is weer zover, er is een reisverhaal te lezen op onze blog. We hebben voor deze keer alleen de belangrijkste mensen in ons leven in de mailinglist gelaten. Dus mocht je deze post lezen, dan weet je in ieder geval hoe we over je denken!! ;-) Het is dus de bedoeling dat we weer gaan schrijven. We weten alleen niet hoe vaak we de boel kunnen uploaden daar. Dus als je een tijdje niets leest, have no fear het komt allemaal goed schatje.

Morgen vertrekken we dus naar Thailand, en Jennifer heeft er weer een mooie reis van gemaakt. Jazeker, onze verpleegster / reisleidster / planner / organisator en tussen dit alles is ze ook nog eens mijn vrouw / vriendin / wederhelft. Waar haalt ze de tijd vandaan... zou je haast gaan denken. Veel van dit alles gaat vanzelf, dus dan hoef je er ook geen tijd voor te maken. Beetje zoals.. ehm, ademen. Dit keer wordt het een mooie rondreis naar het zuiden van Thailand, we gaan strand zien, jungle.. en we gaan weer met de nachttrein. Dum-dum-duuuum... tot zover de teaser-trailer, de rest moet je maar lezen in de blog haha!

Alle voorbereidingen zijn nog in volle gang, laatste spulletjes worden gekocht, de wasjes zijn gedaan (door Jen, wat een schatje toch!) en de koffers moeten we vanavond gaan inpakken. Want morgen middag moeten we klaar staan met alle koffers, dan worden we opgepikt door de taxi die ons naar Schiphol brengt. We vliegen met KLM, extra beenruimte besteld bij de tickets (nothing but the finest...) en door de on-board entertainment (die we bij de Canada vlucht ook al hadden) zullen we die 10 uur vliegen wel overleven! We nemen allemaal leuke gadgets mee om de reis vast te leggen, hopelijk volgt er nog een leuke film ofzo... zou wel leuk zijn toch?

Tot zover even deze inleidende blog naar, wat ik hoop, een hoop leesplezier zal geven de komende tijd. We gaan in ieder geval ons best weer doen!

Greetz,

J&N