Phuket

18 september 2014 - Phuket, Thailand

Zo, das weer lekker vroeg... 06:00 uur gaat de wekker. We worden als het goed is rond 07:45 uur opgehaald voor Koh Phi Phi. Na rustig wakker te worden en alle spullen gepakt te hebben, maken we koers richting het ontbijt. Het gaat allemaal weer lekker naar binnen en voor we het weten is het tijd om naar de pick-up point te gaan bij de hotel lobby. Het is stipt 07:45 uur, en we zitten er klaar voor. Ik vraag de voucher nog even aan Jen... ehm, vrijdag de 19e? Schatje, is het vandaag niet donderdag de 18e? Dussss... dit is de algemene repetitie voor morgen dan maar, het kan namelijk wat minder gehaast.

We lachen natuurlijk hard om deze fout in de planning. Maar andersom is ook niet leuk, dat je er had moeten zijn en je er niet bent op het moment suprême. We besluiten terug te gaan naar de hotelkamer. Vandaag gaan we lekker niks doen, dat is ook wel eens een fijne afwisseling. We testen het bubbelbad (hij werkt goed), en we hebben veel lol met het maken van de foto's (lang leve het statief en de infra rood afstandsbediening). Na even genoeg te hebben gehad van de bubbels, is het tijd voor wat boodschapjes, en wat lunch. Ohja, we moeten ook nog geld pinnen... het geld waar we de vakantie mee zijn begonnen raakt op z'n eind.

We lunchen bij een zaakje verderop, tegenover het strand. We nemen beide heerlijke 'sandwiches' en beide een banana-shake. Na de lunch weer naar de hotelkamer. Wat foto's kijken, wat lummelen, wat tv kijken... oh man wat relaxt. Zo relaxt dat er nog een tukkie van 3 uur wordt gedaan. Maar een drankje doen in de Mix bij onze Thaise vriend... misschien nog een potje pool spelen ofzo.

Tot zover dit boeiende reisverslag van donderdag de 18e... het was een lekker dagje. Morgen gaan we echt naar Koh Phi Phi... denk ik.

1. Dennis:
    19 september 2014
    Ha ha ha eten bij Azura, pas maar op voor de grinders en de boomers daar ;)
    Relaxte foto's hoor!
  2. Nicola Gutierrez:
    20 september 2014
    Hahaha.. ja cool hè!? Ik wist dat ik die naam ergens van kende :-)