Ban Raya Resort

16 september 2014 - Rawai, Thailand

Hiep-hiep hoera!! Jennifer is vandaag jarig. Het is vandaag een feestelijke dag die begint met een plensbui en een nodige toilet bezoeken. Tja, we hebben beide al een paar dagen last van de sjees. Iets minder leuk als je op een tropisch eiland zit. Maarja, het is zo.. dus we maken er het beste van. Het gaat vandaag iets beter met ons, dus we zijn lekker actief geweest vandaag. De foto's die je ziet zijn allemaal vandaag gemaakt. We zijn naar de andere kant van het eilandje geweest, en ik heb weer even mogen brommeren (scootertje gehuurd). We hebben het hele eiland gezien, en zijn zeiknat geregend vlak voordat we terug waren (dat is binnen een minuut gebeurt hier, zoveel water kan er vallen). Heb de blog van onze aankomst bijgewerkt en ge-upload, het is me allemaal wat... ohja, en we hebben vandaag gezwommen in de infinity pool, hoe vet is dat!

Al met al een ontzettend leuke dag, ondanks alle shit :-)

Morgen gaan we weer terug naar Phuket, we verblijven daar dan 3 dagen. Weer in het Centara... en Jen zegt dat zij een verrassing voor me heeft. De wereld omgekeerd, maar ok...

Fijne avond nog, tot de volgende blog.